Історія школи

Згідно архівних даних у старому приміщенні школи функціонувала австрійська, а потім – польська школа.

Ще в часи панування Польщі у Великому Любіні працювала семирічна школа. У ній (до чотирьох років навчання) були паралельні класи з польською та українською мовами викладання. У п’ятих-сьомих класах навчання проводилося тільки польською мовою.

Директором школи в довоєнний період був Галяшек І.П., але в 1939 році, коли прийшла радянська влада, його і членів його сім’ї було заарештовано. Ніяких відомостей про його дальнішу долю немає.

Після закінчення війни було запроваджено десятирічку. Перший випуск відбувся у 1948 році. Директором школи був Гладій М.І.

Початкові класи розміщувалися тоді в приміщенні старої школи напроти церкви, а старші – у будинку, де зараз дитячий садок. Тоді у школі навчалося близько 350 учнів, а перший випуск мав лише 16 учнів.

З1948року по 1957рік школу очолював Печера П.К. З 1957року по1989рік директором школи був Береський Григорій Михайлович.

З 1967 року, коли місцевий колгосп почав спеціалізуватися на м’ясному тваринництві, його фінансове становище, соціально-економічний рівень селища підвищились. Колгоспники почали одержувати за свою працю грошову платню. У них зросла Матеріальна зацікавленість і значно підвищилася продуктивність праці. Селяни почали будувати нові красиві будинки та упорядковувати свої подвір’я. Село обновилося новими житловими будинками і соціально-побутовими спорудами. Завдяки продуктивній праці сільської громади у колгоспі з кожним роком зростали громадські нагромадження. За рахунок цих коштів з ініціативи громади і, зокрема, голови селянської спілки Дмитра Бризіцького, який працював на цій посаді двадцять вісім років. У 1976 році у Великому Любіні побудовано середню школу на 720 учнівських місць.

За час свого існування Великолюбінська середня школа випустила понад 1850 учнів, з яких понад 800 здобули вищу, й середню спеціальну освіту.

З 1988 року Великолюбінську середню школу очолював молодий директор Федір Будз.

З 1999 року на посаді директора школи – Матківський Олег Юліанович.

Сьогодні в школі працює 50 педпрацівників, які мають відповідну фахову освіту і досвід роботи., 555 учнів, навчання ведеться в одну зміну.

Приміщення, в якому зараз працює Великолюбінська ЗОШ І-ІІІ ст., здане в експлуатацію у 1976 році. Побудоване за типовим проектом. Проектна потужність — 900 учнів.

Свідоцтво про державну реєстрацію видане 22 березня 1995 року, серія АОО № 363650 і. код юридичної особи № 22345124, номер запису про включення відомостей про юридичну особу до єдиного державного реєстру 13951050002000081. Ліцензована школа обласним управлінням освіти Львівської облдержадміністрації і визнана такою, що має всі умови для повноцінного навчального процесу, а тому за наслідками ліцензування їй надано статус державного закладу з правом видачі державної документації про одержання повної середньої освіти.

Усі члени нашого педколективу переконливо намагаються вкласти у душу дитини насамперед все те глибоке і вічне, що притаманне нашому українському народові: любов і шану, працьовитість і терпеливість, лагідність і вміння відстоювати свою думку. Головне в навчанні – це вміння дати ту необхідну кількість знань, з якою дитина виходить у широкий світ дорослою, впевненою у собі, у своїх силах та вмінні. Досягнення цього всього залежить від професійної майстерності вчителя, творчого підходу до справи, глибини його знань, досвіду, постійного пошуку ефективних методів і форм навчання і виховання.

Одна з важливих ділянок роботи школи — робота з обдарованими дітьми. Щороку учні беруть активну участь у шкільних предметних олімпіадах, переможці захищають честь школи на районних та обласних олімпіадах.

У 2007-2008 н.р.: 14 призерів районних олімпіад; переможець обласної олімпіади з основ правознавства; призер обласної олімпіади з української мови та літератури.

У 2008-2009 н.р.: 22 призери районних олімпіад (з них 7- переможці) ; 2 призери обласної олімпіади.

У 2009-2010н.р.:  14 призерів районних олімпіад;  2 призери обласних олімпіад;  4 переможці 2 етапу Х Міжнародного конкурсу імені Петра Яцика.

Школа має переможців конкурсів з української мови та літератури усіх рівнів:
2007 – 2008 н.р.
• районний конкурс “знавців української мови” – 1 призове місце;
2008 -2009 н.р. :
• районний конкурс “знавців української мови” – 1 призове місце;
• обласний конкурс “І слово і пісня тобі, матусе”
2009-20010 н.р.:
• районний конкурс “знавців української мови” – 1 призове місце;
• районний конкурс на краще виконання та знання творів Т.Г. Шевченка – 3 призові місця.
У 2008-2009 н.р у школі і на Україні вперше проходив міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної грамотності “Бобер – 2008”
Взяло участь 34 учні. Отримали сертифікати:
• відмінний результат – 6 учні
• добрий результат – 14 учні;
У 2009-2010 н.р у міжнародному конкурсі з інформатики та комп’ютерної грамотності “Бобер – 2009” взяло участь 22 учні.
Отримали сертифікати:
• відмінний результат – 10 учнів
• добрий результат – 3 учні;
У 2009-2010н.р. у школі вперше в районі було проведено Всеукраїнський інтерактивний учнівський природничий конкурс “Колосок”. У ньому взяло участь 28 учнів. Отримали сертифікати:
• “Золотий колосок” – 4 учні;
• “Срібний колосок” -16 учнів.
Наші талановиті учні щорічно беруть участь у міжнародній математичній інтелектуальній грі “Кенгуру”
У 2008-2009 н.р. у конкурсі “Кенгуру” взяло участь 231 учень. Отримали:
• відмінний результат – 14 учнів
• добрий результат – 112учнів;
Впродовж останніх трьох років учні нашої школи беруть активну участь у обласному еколого-натуралістичному конкурсі:  у 2007 році за проект «Рослини радіопротекторної дії» учениця 7 класу Садловська Наталія зайняла 1місце;  у 2008 році за проект «Біологічні ритми людини» 1 місце зайняла учениця 8 класу Підляська Катерина. За проект «Дім у якому ти живеш» 1 місце отримала учениця 6 класу Дейнека Юлія. 2 місце за проект «Рідкісні рослини – символи України» отримала Підляська Катерина. Вона ж отримала 1 місце у 2009 році за проект «Дослідження різних типів темпераменту та їх вплив на професійну діяльність».
У 2008 -2009 н.р. у Всеукраїнському фізичному конкурсі “Левеня” брало участь 23 учні. Отримали сертифікати:
• “Золоте левеня” -1 учениця;
• добрий результат – 3 учениці.

Поряд з навчанням у школі приділяється велика увага розвитку творчих та інтелектуальних здібності учнів, залучення дітей до різноманітної діяльності за інтересами. Так, у школі працюють такі гуртки: вокального співу , тенісний, міні-футбол. Діти молодшого і старшого шкільного віку займаються в “Студії L”  (танцювальному колективі).

Виховна робота у школі здійснюється відповідно до основних завдань загальноосвітньої школи і спрямовується на виховання громадянина України, формування особистості учня, його наукового світогляду, розвитку його здібностей і обдарувань, виховання любові до праці, почуття дбайливого господаря своєї школи, формування засад здорового способу життя, виховання любові до природи. Значна увага приділяється формуванню навиків екологічної культури, виховання поваги до вчителів, старших, батьків, формування згуртованого та працездатного учнівського колективу.

Основними завданнями школи є:
• забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;
• виховання громадянина України;
• виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй:
• формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
• виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
• розвитку особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
• реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
• виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психологічного здоров’я учнів (вихованців);
• створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство.