Анкета для педагогічних працівників
Шановний вчителю!
Наш заклад освіти проводить дослідження, щоб оцінити якість освітніх і управлінських процесів та напрацювати рекомендації щодо вдосконалення діяльності. Ваша участь у дослідженні є дуже значимою та важливою. Опитування має анонімний характер і отримані дані будуть використані лише в узагальненому вигляді. Відповідаючи на кожне питання, вибирайте один варіант відповіді (якщо у формулюванні питання не вказано інше). Жодне запитання анкети не повинно лишатися без Вашої відповіді. Дякуємо за участь!
□ – можна обрати кілька варіантів відповідей
o – можна обрати однин варіант відповіді
Заклад освіти ______________________________________________________________
Дата анкетування ________________________________
В яких класах Ви викладаєте? (можна обрати кілька варіантів відповідей)
□ у 1…4; □у 5…9; □у 10…11.
1. Яку тематику для професійного зростання Ви обирали упродовж останніх 5 років?
□ законодавче забезпечення освітнього процесу;
□ методичні аспекти викладання предметів та курсів;
□ організація інклюзивної форми навчання;
□ форми організації освітнього процесу;
□ профілактика та прояви девіантної поведінки
□ здобувачів освіти;
□ психологічні особливості роботи зі здобувачами
□ освіти різних вікових категорій;
□ безпечне освітнє середовище;
□ формування у здобувачів освіти громадянської позиції;
□ використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті;
□ ділове українське мовлення;
□ інші напрями (вкажіть, які саме) _____________________________________________
2. За якими формами відбувалося підвищення Вашої професійної кваліфікації
□ курси ІППО;
□ конференції;
□ методичні семінари;
□ тренінги, майстер-класи;
□ вебінари;
□ он-лайн курси;
□ самоосвіта;
□ інше (вкажіть, які саме) _____________________________________________________
3. У закладі освіти створені умови для постійного підвищення кваліфікації педагогів, їх чергової та позачергової атестації, добровільної сертифікації тощо?
o так;
o переважно так;
o переважно ні;
o ні.
4. Що перешкоджає вашому професійному розвитку
□ опір з боку керівництва;
□ відсутність матеріального заохочення з боку керівництва;
□ недостатня матеріально-технічна база;
□ погані умові праці;
□ жодних перешкод;
□ інше (вкажіть, що саме) __________________________________________________
5. Які джерела/ресурси Ви використовуєте при розробленні календарно-тематичного планування?
□ зразки, що пропонуються фаховими виданнями;
□ розробки з інтернет-сайтів і блогів, які стосуються викладання конкретного предмету;
□ рекомендації Міністерства освіти і науки України;
□ досвід, запозичений у колег;
□ спільна робота з колегами;
□ власний досвід;
□ інше _____________________________________________________________________
6. Яку підтримку Ви надаєте здобувачам освіти у їхньому навчанні? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
7. Для оцінювання здобувачів освіти Ви використовуєте:
□ поточне;
□ формувальне;
□ самооцінювання учнями;
□ взаємне оцінювання учнів;
□ підсумкове;
□ інше (вкажіть, яке саме) _____________________________________________________
8. Які критерії оцінювання Ви використовуєте для предмету (предметів), які викладаєте?
□ розробляю власні, в тому числі спільно з дітьми;
□ адаптую критерії МОН до умов роботи закладу;
□ використовую виключно рекомендації МОН;
□ вважаю, що критерії мені не потрібні.
9. Як здобувачі освіти дізнаються про критерії, за якими Ви оцінюєте їх навчальні досягнення?
□ інформую здобувачів освіти про критерії оцінювання на початку навчального року;
□ розміщую критерії оцінювання на веб-сайті або інтерактивній платформі закладу освіти;
□ інформую здобувачів освіти про критерії оцінювання перед вивченням кожної теми;
□ пояснюю здобувачів освіти індивідуально;
□ не інформую здобувачів освіти;
□ інше (вкажіть, як саме). __________________________________________________
10. Чи спостерігаєте Ви особистісний поступ здобувачів освіти? І з чим він пов’язаний? ________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Що Ви робите для того, щоб запобігати випадкам порушень академічної доброчесності серед здобувачів освіти (списування, плагіат, фальсифікація тощо)?
□ знайомлю здобувачів освіти з основами авторського права;
□ проводжу бесіди щодо дотримання академічної доброчесності;
□ на уроках даю такі завдання, які унеможливлюють списування;
□ використовую методичні розробки для формування основ академічної доброчесності
□ вважаю це зайвим;
□ інше (вкажіть, що саме) __________________________________________________
12. Що саме Ви робите для забезпечення академічної доброчесності у своїй професійній діяльності? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Вкажіть у який спосіб Ви поширюєте власний педагогічний досвід?
□ публікації на сайті закладу та/або засновника;
□ у блогах;
□ у професійних спільнотах соціальних мереж;
□ у матеріалах та/або виступах конференцій;
□ у фахових виданнях;
□ на освітніх онлайн платформах;
□ не маю оприлюднених розробок;
□ інше (вкажіть, що саме) ______________________________________________________
14. Які форми комунікації з батьками Ви використовуєте?
□ батьківські збори;
□ індивідуальне спілкування з батьками;
□ не бачу сенсу у комунікації з батьками;
□ інше (вкажіть, що саме) ____________ __________________________________________
15. Ви задоволені освітнім середовищем та умовами праці у закладі?
o цілком задоволений/на;
o переважно задоволений/на;
o переважно незадоволений/на;
o незадоволений/на.
16. Ви задоволені мотиваційними заходами, які практикуються у закладі освіти?
o так;
o переважно так;
o переважно ні;
o ні.
17. Психологічний клімат закладу освіти сприяє співпраці педагогів?
o так, у закладі створені всі умови для співпраці;
o в цілому так, але співпраця, переважно, є ситуативною;
o в цілому ні, співпраця з колегами практично відсутня;
o психологічний клімат закладу не сприяє співпраці.
18. Вас задовольняють умови організації харчування у закладі?
o так;
o переважно так;
o переважно ні;
o ні;
o я не харчуюся у закладі.
19.Наскільки ви погоджуєтесь із твердженням:
20. У закладі освіти розроблені правила поведінки та учасники освітнього процесу дотримуються їх ?
o правила поведінки у закладі освіти розроблені, учасники освітнього процесу ознайомлені з ними та дотримуються їх;
o правила поведінки у закладі освіти розроблені, учасники освітнього процесу ознайомлені з ними, але не завжди дотримуються їх;
o правила поведінки у закладі освіти розроблені, але учасники освітнього процесу не ознайомлені з ними;
o у закладі освіти відсутні правила поведінки.
21. Яка Ваша роль у запобіганні проявам дискримінації в закладі освіти? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________
22. У закладі освіти реагують на Ваші звернення про випадки булінгу?
o так, завжди;
o переважно так;
o переважно ні;
o ні, ніколи;
o таких випадків не було.
23. У закладі освіти проводиться навчання, просвітницька робота за участі відповідних служб/органів/організацій для учасників освітнього процесу з метою виявлення ознак булінгу (цькування) та запобігання його прояву?
o так, регулярно проводяться із усіма учасниками освітнього процесу;
o так, проводяться регулярно, але тільки для учнів;
o так, проводяться, але не більше 1 – 2 разів на рік;
o у закладі освіти не проводяться подібні інформаційні заходи.
24. Зазначте в розробленні яких документів Ви брали участь: (можна обрати кілька варіантів відповідей)
□ стратегія розвитку закладу освіти;
□ процедури внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу;
□ річний план роботи закладу;
□ освітня програма закладу;
□ положення про академічну доброчесність;
□ антибулінгова програма;
□ правила внутрішнього розпорядку;
□ в розробленні жодного документу участі не брав/брала;
□ інше (вкажіть, що саме) ___________________________________________________
26. У закладі освіти проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій, інструктажі з домедичної допомоги
o так, регулярно проводяться навчання та інструктажі;
o проводяться виключно інструктажі;
o все зводиться до підпису в журналах;
o вперше чую про такі заходи.
27. У закладі освіти розроблений алгоритм дій у разі нещасного випадку із учасниками освітнього процесу? Ви дотримуєтесь його?
o алгоритм дій розроблений, усі педагогічні працівники дотримуються його у разі нещасного випадку;
o алгоритм дій розроблений, але Ви з ним не ознайомлений/на;
o алгоритм дій розроблений, але я ним не користуюся, навіть за потреби;
o не володію інформацією.
28. У закладі освіти проводиться інформаційні, освітні заходи, спрямовані на формування негативного ставлення до корупції?
o так, проводяться з усіма учасниками освітнього процесу;
o так, проводяться, але тільки для здобувачів освіти;
o можуть проводитися лише за бажанням учасників освітнього процесу;
o у закладі не проводяться подібні заходи.
29. Якого запитання або запитань не вистачає у цій анкеті? Поставте, будь ласка, собі це запитання __________________________________________________________________________________