Важливі події Прозорість та інформаційна відкритість закладу

Заклад освіти проводить дослідження

Анкета для педагогічних працівників

Шановний вчителю!

Наш заклад освіти проводить дослідження, щоб оцінити якість освітніх і управлінських процесів та напрацювати рекомендації щодо вдосконалення діяльності. Ваша участь у дослідженні є дуже значимою та важливою. Опитування має анонімний характер і отримані дані будуть використані лише в узагальненому вигляді. Відповідаючи на кожне питання, вибирайте один варіант відповіді (якщо у формулюванні питання не вказано інше). Жодне запитання анкети не повинно лишатися без Вашої відповіді. Дякуємо за участь!

□ –  можна обрати кілька варіантів відповідей

o  – можна обрати однин варіант відповіді

Заклад освіти ______________________________________________________________

Дата анкетування ________________________________

В яких класах Ви викладаєте? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

□ у 1…4;        □у 5…9;                 □у 10…11.

 

1. Яку тематику для професійного зростання Ви обирали упродовж останніх 5 років?

□ законодавче забезпечення освітнього процесу;

□ методичні аспекти викладання предметів та курсів;

□ організація інклюзивної форми навчання;

□ форми організації освітнього процесу;

□ профілактика та прояви девіантної поведінки

□ здобувачів освіти;

□ психологічні особливості роботи зі здобувачами

□ освіти різних вікових категорій;

□ безпечне освітнє середовище;

□ формування у здобувачів освіти громадянської позиції;

□ використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті;

□ ділове українське мовлення;

□ інші напрями (вкажіть, які саме) _____________________________________________

2. За якими формами відбувалося підвищення Вашої професійної кваліфікації

□ курси ІППО;

□ конференції;

□ методичні семінари;

□ тренінги, майстер-класи;

□ вебінари;

□ он-лайн курси;

□ самоосвіта;

□ інше (вкажіть, які саме) _____________________________________________________

3. У закладі освіти створені умови для постійного підвищення кваліфікації педагогів, їх чергової та позачергової атестації, добровільної сертифікації тощо?

o так;

o переважно так;

o переважно ні;

o ні.

4. Що перешкоджає вашому професійному розвитку

□ опір з боку керівництва;

□ відсутність матеріального заохочення з боку керівництва;

□ недостатня матеріально-технічна база;

□ погані умові праці;

□ жодних перешкод;

□ інше (вкажіть, що саме) __________________________________________________

5. Які джерела/ресурси Ви використовуєте при розробленні календарно-тематичного планування?

□ зразки, що пропонуються фаховими виданнями;

□ розробки з інтернет-сайтів і блогів, які стосуються викладання конкретного предмету;

□ рекомендації Міністерства освіти і науки України;

□ досвід, запозичений у колег;

□ спільна робота з колегами;

□ власний досвід;

□ інше _____________________________________________________________________

6. Яку підтримку Ви надаєте здобувачам освіти у їхньому навчанні? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

7. Для оцінювання здобувачів освіти Ви використовуєте:

□ поточне;

□ формувальне;

□ самооцінювання учнями;

□ взаємне оцінювання учнів;

□ підсумкове;

□ інше (вкажіть, яке саме) _____________________________________________________

8. Які критерії оцінювання Ви використовуєте для предмету (предметів), які викладаєте?

□ розробляю власні, в тому числі спільно з дітьми;

□ адаптую критерії МОН до умов роботи закладу;

□ використовую виключно рекомендації МОН;

□ вважаю, що критерії мені не потрібні.

9. Як здобувачі освіти дізнаються про критерії, за якими Ви оцінюєте їх навчальні досягнення?

□ інформую здобувачів освіти про критерії оцінювання на початку навчального року;

□ розміщую критерії оцінювання на веб-сайті або інтерактивній платформі закладу освіти;

□ інформую здобувачів освіти про критерії оцінювання перед вивченням кожної теми;

□ пояснюю здобувачів освіти індивідуально;

□ не інформую здобувачів освіти;

□ інше (вкажіть, як саме). __________________________________________________

10. Чи спостерігаєте Ви особистісний поступ здобувачів освіти? І з чим він пов’язаний? ________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11. Що Ви робите для того, щоб запобігати випадкам порушень академічної доброчесності серед здобувачів освіти (списування, плагіат, фальсифікація тощо)?

□ знайомлю здобувачів освіти з основами авторського права;

□ проводжу бесіди щодо дотримання академічної доброчесності;

□ на уроках даю такі завдання, які унеможливлюють списування;

□ використовую методичні розробки для формування основ академічної доброчесності

□ вважаю це зайвим;

□ інше (вкажіть, що саме) __________________________________________________

12. Що саме Ви робите для забезпечення академічної доброчесності у своїй професійній діяльності? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13. Вкажіть у який спосіб Ви поширюєте власний педагогічний досвід?

□ публікації на сайті закладу та/або засновника;

□ у блогах;

□ у професійних спільнотах соціальних мереж;

□ у матеріалах та/або виступах конференцій;

□ у фахових виданнях;

□ на освітніх онлайн платформах;

□ не маю оприлюднених розробок;

□ інше (вкажіть, що саме) ______________________________________________________

14. Які форми комунікації з батьками Ви використовуєте?

□ батьківські збори;

□ індивідуальне спілкування з батьками;

□ не бачу сенсу у комунікації з батьками;

□ інше (вкажіть, що саме) ____________ __________________________________________

15. Ви задоволені освітнім середовищем та умовами праці у закладі?

o цілком задоволений/на;

o переважно задоволений/на;

o переважно незадоволений/на;

o незадоволений/на.

16. Ви задоволені мотиваційними заходами, які практикуються у закладі освіти?

o так;

o переважно так;

o переважно ні;

o ні.

17. Психологічний клімат закладу освіти сприяє співпраці педагогів?

o так, у закладі створені всі умови для співпраці;

o в цілому так, але співпраця, переважно, є ситуативною;

o в цілому ні, співпраця з колегами практично відсутня;

o психологічний клімат закладу не сприяє співпраці.

18. Вас задовольняють умови організації харчування у закладі?

o так;

o переважно так;

o переважно ні;

o ні;

o я не харчуюся у закладі.

19.Наскільки ви погоджуєтесь із твердженням:

20. У закладі освіти розроблені правила поведінки та учасники освітнього процесу дотримуються їх ?

o правила поведінки у закладі освіти розроблені, учасники освітнього процесу ознайомлені з ними та дотримуються їх;

o правила поведінки у закладі освіти розроблені, учасники освітнього процесу ознайомлені з ними, але не завжди дотримуються їх;

o правила поведінки у закладі освіти розроблені, але учасники освітнього процесу не ознайомлені з ними;

o у закладі освіти відсутні правила поведінки.

21. Яка Ваша роль у запобіганні проявам дискримінації в закладі освіти? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________

22. У закладі освіти реагують на Ваші звернення про випадки булінгу?

o так, завжди;

o переважно так;

o переважно ні;

o ні, ніколи;

o таких випадків не було.

23. У закладі освіти проводиться навчання, просвітницька робота за участі відповідних служб/органів/організацій для учасників освітнього процесу з метою виявлення ознак булінгу (цькування) та запобігання його прояву?

o так, регулярно проводяться із усіма учасниками освітнього процесу;

o так, проводяться регулярно, але тільки для учнів;

o так, проводяться, але не більше 1 – 2 разів на рік;

o у закладі освіти не проводяться подібні інформаційні заходи.

 

 

24. Зазначте в розробленні яких документів Ви брали участь: (можна обрати кілька варіантів відповідей)

□ стратегія розвитку закладу освіти;

□ процедури внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу;

□ річний план роботи закладу;

□ освітня програма закладу;

□ положення про академічну доброчесність;

□ антибулінгова програма;

□ правила внутрішнього розпорядку;

□ в розробленні жодного документу участі не брав/брала;

□ інше (вкажіть, що саме) ___________________________________________________

26. У закладі освіти проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій, інструктажі з домедичної допомоги

o так, регулярно проводяться навчання та інструктажі;

o проводяться виключно інструктажі;

o все зводиться до підпису в журналах;

o вперше чую про такі заходи.

27. У закладі освіти розроблений алгоритм дій у разі нещасного випадку із учасниками освітнього процесу? Ви дотримуєтесь його?

o алгоритм дій розроблений, усі педагогічні працівники дотримуються його у разі нещасного випадку;

o алгоритм дій розроблений, але Ви з ним не ознайомлений/на;

o алгоритм дій розроблений, але я ним не користуюся, навіть за потреби;

o не володію інформацією.

28. У закладі освіти проводиться інформаційні, освітні заходи, спрямовані на формування негативного ставлення до корупції?

o так, проводяться з усіма учасниками освітнього процесу;

o так, проводяться, але тільки для здобувачів освіти;

o можуть проводитися лише за бажанням учасників освітнього процесу;

o у закладі не проводяться подібні заходи.

29. Якого запитання або запитань не вистачає у цій анкеті? Поставте, будь ласка, собі це запитання __________________________________________________________________________________

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *