Опорний Великолюбінський заклад загальної середньої освіти і-ІІІ ступенів
Наказ
27. 05. 2019 р. №
Про підсумки моніторингу
якості знань учнів
9-их класів
Відповідно до наказу опорного Великолюбінського закладу ЗСО І-ІІІ ступенів №88 від 10.05.2019 р. у навчальному закладі проведено моніторинг якості знань учнів 9-их класів з української мови та математики.
Контрольні роботи з математики та української мови проведено за завданнями, укладеними головами методичних об’єднань.
Результати моніторингу з української мови в 9-их класах такі:
Класи | Кількість учнів | Високий | Достатній | Середній | Початковий | Якість |
9-А | 28 | 6 | 12 | 9 | 1 | 64,3% |
9-Б 23 8 7 8 0 65,2%
У моніторингу з української мови взяв участь 51 учень 9-их класів (96,2%). Результати контрольних робіт показали, що переважна більшість учнів 9-их класів впоралася із навчальними вимогами програм і показала задовільні результати навчальних досягнень. Кількісний та якісний результати проведення робіт і рівнів навчальних досягнень учнів із української мови наведено в таблиці. У порівнянні з І семестром якісний показник навчальних досягнень у 9-А класі збільшився на 31 %. У порівнянні з І семестром якісний показник навчальних досягнень у 9-Б класі знизився на 13 %. Усі претенденти на свідоцтва з відзнакою виконали завдання на високому рівні. Учень 9-А класу Біндас Максим виконав завдання на початковому рівні.
Результати моніторингу з математики в 9 – их класах такі:
Класи Кількість учнів Високий Достатній Середній Початковий Якість
9-А 23 3 10 5 5 56,5%
9-Б 23 3 5 14 1 34,8%
У моніторингу з математики взяло участь 46 учнів 9-их класів (86,8%). Результати контрольних робіт показали, що переважна більшість учнів 9-их класів впоралася із навчальними вимогами програм і показала задовільні результати навчальних досягнень. Кількісний та якісний результати проведення робіт і рівнів навчальних досягнень учнів із математики наведено в таблиці. . У порівнянні з І семестром якісний показник навчальних досягнень у 9-Б класі збільшився на 8,4%. У порівнянні з І семестром якісний показник навчальних досягнень у 9-Б класі збільшився на 21,2 %. Усі претенденти на свідоцтва з відзнакою виконали завдання на високому рівні. Учні 9-А класу Ціпора А., Томинець С., Дунас Р., Біндас М., Дзюба В., учень 9-Б класу Павлишин В.виконали завдання на початковому рівні.
Виходячи з вищезазначеного,
НАКАЗУЮ:
1.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Федині Г.Й.
1.1. До 29.05. 2019 року провести нараду з учителями математики та української мови за підсумками моніторингу об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів.
1.2 Посилити контроль за об’єктивністю оцінювання знань учнів відповідно до вимог Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
1.3. Здійснювати систематичний контроль за виконанням наказів МОНУ від 3 червня 2008 року № 496 «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (Розділ 3. Оцінювання навчальних досягнень учнів) та від 21 серпня 2013 року №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти».
2. Учителям української мови та математики Тюрдьо М.В., Пилипів Л.Б., Гринач О.М., Бучок А.Б. виставити в класні журнали оцінки, які учні отримали під час написання моніторингових контрольних робіт.
3. Учителям української мови Тюрдьо М.В., Пилипів Л.Б., учителям математики Бучок А.Б., Гринач О.М. систематично проводити індивідуальні заняття з учнями, що мають низький рівень знань.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор опорного закладу О.Матківський
З наказом ознайомлені:
Тюрдьо М.В.
Пилипів Л.Б.
Гринач О.М.
Бучок А.Б.
Федина Г.Й..