Педагогічний колектив
Школа І ступеня
У школі є 7 початкових класів, з якими працює 11 учителів. У 1-4 класах навчається 164 учні. Усі вчителі мають відповідну освіту та методичну підготовку, що забезпечує належну організацію навчально-виховного процесу.
Катаран Ліліяна Іванівна
Учитель початкових класів, освіта вища, кваліфікація «спеціаліст вищої категорії». Працює над проблемою «Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках у початкових класах». Підготувала методичний посібник «Пізнавальні завдання на уроках у початкових класах», який ефективно використовує у своїй роботі .
Вишньовська Богдана Іванівна
Учитель початкових класів, освіта вища, кваліфікація «спеціаліст І категорії». Працює над проблемою «Розвиток самостійності учнів на уроках у початкових класах».
Карчевська Галина Петрівна
Учитель початкових класів, освіта вища, кваліфікація «спеціаліст вищої категорії», «старший вчитель». Працює над проблемою «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови». Є керівником міжшкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів. Автор посібника «Цікаві вправи та ігри на уроках української мови—один із шляхів становлення творчої складової інтелекту молодших школярів».
Амельченко Зіна Єгорівна
Учитель початкових класів, освіта вища, кваліфікація «спеціаліст вищої категорії», «старший вчитель». Працює над проблемою «Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів».
Шеремета Любов Іванівна
Учитель початкових класів, освіта вища, кваліфікація «спеціаліст вищої категорії».
Працює над проблемою «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови».
Плотиця Галина Дмитрівна
Учитель початкових класів, освіта вища, кваліфікація «спеціаліст І категорії». Працює над проблемою «Робота над збагаченням словникового запасу учнів на уроках української мови».
Ліщинська Галина Михайлівна
Учитель початкових класів, освіта вища, кваліфікація «спеціаліст вищої категорії», Вчитель-методист, лауреат конкурсу «Учитель року-2004», ІІ місце в обласному конкурсі «Педагогіка ХХІ століття» в номінації «Творчий Вчитель». Працює над проблемою «Розвиток творчої активності в процесі інформаційно-проектної діяльності». Підготувала посібник «Цікаві вправи та творчі завдання на уроках навчання грамоти». Керівник майстер-класу для вчителів початкових класів, очолює творчу групу учителів 1-4 класів Городоцького району.
Андрушко Софія Романівна
Учитель початкових класів, освіта вища, кваліфікація «спеціаліст вищої категорії». Є керівником шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів. Є автором посібника «Уроки розвитку зв’язного мовлення – один із шляхів формування творчої особистості учня».
Романишин Мирослава Ярославівна
Учитель початкових класів, освіта вища, кваліфікація «спеціаліст ІІ категорії». Працює над проблемою «Гуманна педагогіка в навчально-виховному процесі початкової школи».
Ковалко Олександра Євстахіївна
Учитель початкових класів, освіта вища, кваліфікація «спеціаліст І категорії». Працює над проблемою «Родинні виховні заходи у початкових класах».
Рябіцька Марія Романівна
Учитель початкових класів та християнської етики, освіта середня спеціальна, 9 розряд оплати праці.
Онишко Галина Миколаївна
Вихователь групи продовженого дня, освіта вища, кваліфікаційна категорія як вихователя – «спеціаліст ІІ категорії », як учителя початкових класів – спеціаліст І категорії.
Школа ІІ-ІІІ ступенів
У школі ІІ-ІІІ ступенів є 17 класів, у яких навчається 559 учнів. Усі учителі мають великий стаж роботи, є досвідченими, висококваліфікованими, постійно працюють над впровадженням у навчально-виховний процес інтерактивних методів та форм роботи, інноваційних технологій, елементів передового педагогічного досвіду.
Матківський Олег Юліанович
Вчитель історії, директор школи, освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст вищої категорії», звання «Старший учитель».
Стахів Світлана Олексіївна
Вчитель світової літератури, освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст І категорії». Працює над проблемою «Розвиток емоційної уяви учнів під час вивчення світової літератури». Заступник директора з виховної роботи. Є куратором районного учнівського самоврядування.
Панів Ярослава Володимирівна
Вчитель української мови та літератури, заступник директора з навчально-виховної роботи, освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст вищої категорії», звання «Старший учитель», нагороджена знаком «Відмінник освіти України», Грамотою Міністерства освіти СРСР (1978 рік). Працює над проблемою «Збагачення активного словника учнів на уроках української мови». Видала посібники «Лексико-семантичні вправи на уроках української мови» та «Збірник текстів для контрольного читання мовчки» .
Стефанишин Оксана Йосипівна – практичний психолог, освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст І категорії».
Стахів Христина Степанівна – педагог-організатор, освіта вища.
Орлик Ірина Ігорівна – асистент вчителя з інклюзивного навчання, освіта вища.
Тюрдьо Марія Василівна
Вчитель української мови і літератури, освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст вищої категорії». Працює над проблемою «Творчий підхід вчителя до проведення уроків розвитку зв’язного мовлення».
Федина Галина Йосипівна
Вчитель української мови і літератури, заступник директора з навчально-виховної роботи, освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст вищої категорії», звання «Старший учитель». Проблема, над якою працює, «Особистісно-зорієнтоване навчання на уроках української мови та літератури». Вчитель – лауреат ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2007» у номінації «Українська мова та література», переможець «Радіодиктанту – 2009».
Мельник Богдана Богданівна
Вчитель української мови і літератури, християнської етики, освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст І категорії.
Пилипів Леся Богданівна
Вчитель української мови і літератури, народознавства, освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст». Працює над розвитком творчих здібностей учнів: вчить творчо мислити, аналізувати, висловлювати особисту думку.
Чернявська Оксана Мирославівна
Учитель світової літератури, освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст вищої категорії», звання «Старший учитель». Проблема, над якою працює «Активізація творчої діяльності учнів на уроках світової літератури».
Матківська Людмила Петрівна
Учитель світової літератури, освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст вищої категорії», звання «Старший учитель». Працює над проблемою «Розвиток навичок аналізу художнього твору в процесі вивчення світової літератури». Є керівником міжшкільного методичного об’єднання, бере участь у роботі районної творчої групи учителів світової літератури, ділиться власним досвідом з колегами по фаху.
Гринач Олександра Михайлівна
Учитель математики, освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст вищої категорії», звання «Старший учитель». Учитель працює над проблемою «Удосконалення викладання математики за допомогою сучасних методів навчання»
Чумало Ірина Богданівна
Учитель математики, освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст І категорії». Працює над проблемою «Підвищення культури математичної мови учнів».
Бучок Алла Богданівна
Учитель математики, освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст І категорії». Обрала проблему «Елементи цікавого на уроках математики».
Підляська Галина Володимирівна
Учитель інформатики, освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст вищої категорії». Працює над проблемою «Метод проекту як форма організації індивідуально-групової пізнавальної діяльності учнів на уроках інформатики». Є куратором міжнародного конкурсу з інформатики «Бобер». Керує роботою районного методоб’єднання вчителів інформатики. Тренер програми “Intel. Навчання для майбутнього”.
Учитель інформатики.
Освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст ІІ категорії».
Працює над проблемою “Формування комп’ютерної грамотності та створення всебічного розвитку особистості на уроках інформатики”
Іваніцька Надія Михайлівна
Учитель фізики. Освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст вищої категорії», звання «Старший учитель». Працює над проблемою «Активізація мислення учнів на уроках фізики». Керує роботою міжшкільного методоб’єднання вчителів фізики, є головою профкому школи. В 2009 році брала участь у конкурсі «Вчитель року» в номінації «Фізика».
Мельник Марія Петрівна
Учитель хімії, освіта вища, кваліфікація «спеціаліст вищої категорії». «Творчий підхід до використання активних форм роботи на уроках хімії» – проблема, над якою працює вчитель.
Ременяк Наталія Валентинівна
Учитель історії та правознавства. Освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст І категорії».
Іванів Майя Тимурівна
Учитель історії та образотворчого мистецтва. Освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст І категорії». Проблема – «Використання інтерактивних технологій на уроках історії»
Бублик Галина Миколаївна
Учитель географії. Освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст І категорії».
Колібанич Софія Іванівна
Учитель географії, освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст вищої категорії». За організацію краєзнавчого музею у 1979 році нагороджена знаком «Відмінник освіти України». Працює над проблемою «Екологічне виховання учнів в процесі викладання географії».
Садловська Оксана Аркадіївна
Учитель географії та біології. Освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст вищої категорії». Учитель працює над проблемою «Екологічне навчання та виховання учнів». Вся робота вчителя підпорядкована даній проблемі.
Комінко Марія Григорівна
Учитель біології, основ здоров’я; освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст вищої категорії», звання «Старший учитель». Працює над проблемою «Екологічне навчання та виховання учнів на уроках біології та в позаурочний час».
Яремчук Зіна Трохимівна
Учитель трудового навчання. Освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст І категорії». Проблема, над якою працює – «Розкриття творчого потенціалу учнів в процесі роботи над проектом».
Демчук Юрій Михайлович
Вчитель трудового навчання, основ захисту Вітчизни; освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст І категорії».
Вчитель французької та англійської мови.
Освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст І категорії».
Вчитель працює над проблемою «Сучасні підходи та тенденції формування мовленнєвої компетенції на уроках англійської мови».
Гриньків Дарія Іванівна
Вчитель англійської мови; освіта вища. Кваліфікація – «спеціаліст вищої категорії», звання «Старший учитель». Працює над проблемою «Формування комунікативної компетенції учнів на уроках англійської мови». Керує кущовим методоб’єднанням вчителів англійської мови.
Ільчишин Ірина Степанівна
Учитель англійської мови. Освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст вищої категорії». Працює над проблемою «Навчання іноземної мови на основі краєзнавчого матеріалу. Комунікативний підхід до навчання».
Саландяк Мар’яна Мирославівна
Вчитель англійської мови; освіта вища.
Кваліфікація – «спеціаліст ІІ категорії».
Працює над проблемою “Використання новітніх технологій та інтернет ресурсів на уроці англійської мови.
Фариняк Віктор Андрійович
Учитель фізичної культури. Освіта вища; кваліфікація – «спеціаліст вищої категорії», звання – «Учитель-методист». Працює над проблемою «Збільшення рухової активності дітей до 4-5 годин у шкільному денному режимі учнів». Керує районним методичним об’єднанням вчителів фізичної культури, бере активну участь у постійно діючому семінарі з питань фізичної культури та спорту. Вихованці вчителя – переможці районних, обласних змагань з різних видів спорту. За останні роки – призери та переможці міжнародних турнірів з гандболу.
Буряк Уляна Степанівна – учитель музичного мистецтва та художньої культури. Освіта вища, кваліфікація – «спеціаліст І категорії». Учитель працює над проблемою «Розвиток творчих та музичних здібностей у школярів на уроках музичного мистецтва».
Сяра Ольга Василівна
Бібліотекар школи. Має середню спеціальну освіту, кваліфікація – «провідний бібліотекар». Працює над проблемою виховання культури читання у школярів.