Мета: Узагальнити вивчений матеріал про паралелограм, прямокутник та вивчити матеріал про квадрат і його властивості. Розвивати творчі здібності школярів.
Обладнання: моделі квадратів, паралелограмів, прямокутників.
План уроку:
1. Актуалізація опорних знань. Метод «Мікрофон».
2. Оголошення теми уроку та очікуваних результатів.
3. Розв’язання вправ з використанням інтерактивних технологій, а саме: «Займати позицію» 5хв. «Мозковий штурм» 5 хв.
4. Задача-практикум – 15хв.
5. Підбиття підсумків уроку, оцінювання учнів.
6. Домашнє завдання.
Хід уроку:
Актуалізація опорних знань.
Учні класу об’єднуються у 4 команди «Чотирикутник», «Паралелограм», «Прямокутник», «Многокутник» кожна команда на листочку отримує завдання.
1) Серед фігур вибрати паралелограм, записати їх властивості, обчислити периметр, та кути.
2) Серед фігур вибрати чотирикутники, записати їх властивості і виміряти кути.
3) Серед фігур вибрати прямокутники, записати їх властивості, обчислити периметр та виміряти кути.
4) Серед фігур вибрати трикутники, записати їх властивості, обчислити периметр та виміряти кутиг
Після виконання завдання один представник команди доповідає про результат, інші доповнюють. Консультант виставляє оцінку одному, хто найкраще працював.
Очікувані результати: після такої роботи учні повинні повторити і закріпити знання по темі «Властивості чотирикутника, паралелограма, прямокутника» навчитися класифікувати його за рівнем важливості.
Після цього оголошую тему і мету уроку:
«Квадрат і його властивості»
Кожній групі даю завдання: 1) Обчислити площу та периметр фігури, яку ти отримав.
2) Склади вираз для обчислення площі та периметра фігури, яку ти отримав.
3) Маючи вираз для обчислення площі та периметра квадрат обчислили сторони квадрата.
4) Даю аналогічне завдання, як і 3 групі.
У всіх групах повинна вийти відповідь 40м і 10м; 20м і 25м .
Один учень доповідає з кожної групи про отримані результати підводимо підсумки і об’єдную учнів у 2 групи.
Розв’язуємо №28
Використовую метод «Мозковий штурм»
Учні кожної групи використовують свої методи для обчисленн площі фігури.
Приходимо до єдиного висновку.
Записуємо результати у зошит.
Скласти задачу (прикладну задачу), де використовують квадра його властивості.
Підводжу підсумок уроку.
Кожен учень на парті має зразок.
Прізвище, ім’я, по-батькові:
1. Ви брали активну участь у роботі групи? –
2. Ви вносили вдалі пропозиції?
3. Чи ви надавали підтримку іншим?
4. Чи ви висунули нову ідею? –
5. Чи ви узагальнили почуте? –
6. Чи доповідали ви класу? –
Всього балів: Вибірково ставлю оцінки
Домашнє завдання: п.53
Завдання ст. 18(1,4) збірничок
Без категорії