Без категорії

Додавання і віднімання раціональних дробів 8кл.

 
Мета уроку: корекція і систематизація знань учнів, формувати вміння застосовувати різні способи додавати і віднімати раціональні дроби, а також розв’язувати нестандартні вирази
Очікувані результати: Учні повинні вільно вміти додавати і віднімати раціональні дроби з однаковими знаменниками у тому числі в нестандартних випадках з різними знаменниками. Знати алгоритм додавання і віднімання.
План уроку:
1) Перевірка домашнього завдання.

2) Завдання на карточках.

3) Повторення теоретичних питань.

4) Бесіди про дроби.

5) Робота в малих групах «математичне лото».

6) Робота «Обчислити усно»

7) Цікавинка «квіточка»

8) Розв’язання завдань

9) Підсумок уроку.

10) Домашнє завдання.

Хід уроку:
1. Перевірка домашнього завдання № 61, 69, 75, 83. учні звіряють з дошкою домашнє завдання. Звертаю разом з учнями увагу на помилки.
2. Після цього два учні працюють біля дошки з карточками:

І карточка                 II карточка

 3. Коли два учні виконують завдання перевіряю з класом теоретичний матеріал. Запитання: що такс дріб? Які є дроби? Що означає риска дробу, чисельник, знаменник? Які дроби =1, >1,<1? Які дроби називаються цілими та раціональними?
4. Проводжу бесіду про важливість дробів в житті людини. Перевіряю завдання на дошці.
Робота в парах. № 57, 58, 59.
5. Кожному завданні № 57, 58, 59, відповідає буква на вчительському столі, хто розв’язав іде бере букву і клеїть на дошку після розв’язання отримали слово «МОЛОДЦІ».
6. Клас ділю на 3 команди, кожна на дошці має завдання, по-черзі виконують його, є консультант, що консультує і має на листочку відповіді, «Математичне лото» вибирає правильну відповідь. Підводимо підсумок.
7. «Цікавинка квіточка»

Обчисліть звівши дроби до спільного знаменника і складіть алгоритм зведення дробів до спільного знаменника. Перевіряємо і повторюємо алгоритм.
.8. № 78 колективно коментуючи розв’язуємо на дошці.
9. Підсумок: Як звести дроби до спільного знаменника? Що є спільним знаменником? Що нового дізналися? Як додати (відняти) дроби?
10. Домашнє завдання: №78, 79, 82.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *