Подобаються учням уроки, на яких використовуються ігрові технології. У дітей розвивається пам’ять, увага, мислення, а ще – і це найголовніше – позитивні емоції. Такий урок сьогодні провела у 5-В класі опорного Великолюбінського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Марія Орестівна Шафран, учитель інформатики. Тема уроку – «Лінійні алгоритми». П’ятикласники надіслали смайлики, щоб показати присутнім свій настрій, бо ж урок дистанційний. Уміло склавши пазли, учні довідуються, який ще гість до них завітає на заняття. Це всесвітньо відомий пес Патрон, який запропонував дітям гру «Кісточка». Здобувачі освіти нагадали Патрону Правила поведінки при роботі з комп’ютером, а пес натомість навчив дітей робити гімнастику для очей. Учні створювали алгоритм за допомогою блок-схеми («Малювання морозива»). Виконавши завдання «Цукерка від Патрона», діти закріпили алгоритм словесної форми. Найважчим для п’ятикласників було завдання створити проєкт «Діалог з Патроном». Але серед дітей знайшовся сміливець, який презентував присутнім екран, показав, як виконує завдання. Діти оцінили свою роботу на уроці, а ще надіслали присутнім селфі, щоб показати свій настрій наприкінці заняття. Дякуємо нашим вихованцям і Марії Орестівні за відкритий урок. Усім було цікаво.