4.5 Технічне обслуговування програмно-апаратних засобів
Технічне обслуговування програмно-апаратних засобів здійснюється у відповідності до супроводжувальної документації НКК та чинних нормативних документів. Встановлення та налагодження програмних засобів, якщо умови ліцензії відповідного програмного засобу не вказують на інше, здійснюється працівниками навчального закладу. Відповідальність за дотримання ліцензійних угод до програмних засобів покладається на адміністрацію навчального закладу.
Протягом гарантійного терміну ремонт обладнання виконується постачальником або іншими сервісними організаціями у відповідності до гарантійних зобов’язань. Тому на етапі придбання або укладання угод на постачання обладнання слід уважно проаналізувати супровідну документацію з метою визначення доступності наступного гарантійного ремонту і обслуговування всіх компонентів НКК, оскільки можливі випадки, у яких, внаслідок віддаленості відповідного сервісного центру, стає надто складно скористатись правом на гарантійний ремонт. Перевагу, таким чином, слід віддавати таким компонентам НКК, для обслуговування яких існують сервісні центри, розташовані у населеному пункті, у якому розташовано ЗНЗ.
Дрібний ремонт НКК (після завершення гарантійного терміну і у межах, визначених супроводжувальною документацією) може виконуватись особами, що пройшли відповідний інструктаж. Складніший ремонт повинний виконуватись у промислових умовах кваліфікованим персоналом відповідних сервісних організацій.
Для здійснення технічного обслуговування обладнання КІІКТ адміністрацією ЗНЗ слід передбачення укладання угод із підприємствами, які спеціалізуються на виконанні відповідних робіт.