4.2 Організаційно-методичні заходи, спрямовані на забезпечення ефективності використання КІІКТ
Заступник директора навчального закладу з навчальної роботи, завідувач КІКТ, голови предметних методичних об’єднань, бібліотекар при складанні планів поповнення фондів навчальної та навчально-методичної літератури повинні враховувати необхідність створення у навчальному закладі фонду програмно-методичних комплектів.
Заступник директора навчального закладу з навчальної роботи, завідувач КІІКТ, голови предметних методичних об’єднань планують навчання вчителів-предметників визначенню місця НІТН у навчальному процесі, плануванню використання ресурсів КІКТ. Заходи, спрямовані на ознайомлення вчителів-предметників з можливостями, які забезпечуються НІТН, можуть бути реалізовані шляхом проведення семінарів, відкритих уроків, шкіл тощо. Голови предметних методичних об’єднань при плануванні методичних заходів повинні передбачати вивчення вчителями методів використання програмно-апаратних засобів КІІКТ та ознайомлення з новими програмними засобами навчально-виховного призначення.
При порушенні клопотання про присвоєння вчителям категорій “перша” та “вища” атестаційна комісія повинна враховувати уміння вчителя використовувати у навчальному процесі НІТН, відповідні технічні засоби, враховувати ефективність їх використання вчителем.
Для забезпечення ефективного використання КІІКТ завідувачем кабінету складається графік зайнятості (графік роботи) кабінету у відповідності до орієнтовної форми, поданій у Таблиці 1 (зазначаються всі види занять і позаурочної роботи), який затверджується директором ЗНЗ.
Таблиця 1
Графік роботи кабінету_____ _________ на [півріччя, чверть, триместр] 200___ – 200___ навчального року
Урок | Понед. | Вівторок | Середа | Четвер | П’ятниця | Субота |
Клас/ учитель | Клас/ учитель | Клас/ учитель | Клас/ учитель | Клас/ учитель | Клас/ учитель | |
1 | ||||||
2 | ||||||
… | ||||||
12 | ||||||
Усього: |