ІІ етап моніторингових досліджень

У категоріїЯкість освітньої діяльності
Автор Галина Федина

Опорний Великолюбінський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Н А КАЗ

06.12.2019 р.                                                                                                                               №

Про проведення моніторингу

якості знань учнів 5-их, 9-их класів

у  грудні 2019-2020 н.р.

 

Відповідно до Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року,  Проекту Концепції «Національної системи моніторингу якості освіти»,  керуючись   освітньою програмою опорного Великолюбінського закладу ЗСО І- ІІІ ступеня,ухваленою педагогічною радою  (протокол №12 від.31.08.2018 р.), з метою вивчення якості підготовки учнів

НАКАЗУЮ:

1.Провести моніторинг якості знань учнів 5-мх, 9-их  класів з української мови (диктант) , математики з 09 по 13 грудня:

2. Призначити відповідальною за проведення та методичний супровід моніторингу якості знань учнів 5-их, 9-их класів з української мови та математики заступника директора з навчально-виховної роботи Федину Г.Й.

3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Федині Г.Й. :

3.1. Організувати проведення вищезазначених моніторингових відстежень відповідно до чинної нормативно-правової бази.

3.2. Забезпечити  доведення до учителів – предметників  інструктивно-методичних матеріалів щодо проведення моніторингу до 09.12.2019 р.

3.3. Забезпечити збір та узагальнення звітів про підсумки проведення моніторингових відстежень  рівня навчальних досягнень учнів з зазначених предметів у дводенний термін після проведення контрольних робіт відповідальній особі: з укр. мови –Пилипів Л.Б., Федині Г.Й.,Тюрдьо М.В.,Мельник Б.Б., Чернявській О.М.,  з математики-   Чумало І.Б., Бучок А.Б.

3.4. Висвітлювати інформацію про перебіг моніторингу на сайті школи.

3.5. Провести аналіз результатів моніторингових досліджень та його обговорення на  нарадах при директору, засіданнях шкільних методичних об’єднань .

Січень

3.6. Спрямувати роботу  методичних об’єднань на  розробку моделей  відслідкування якості  освіти, корекційних програм    з метою  ефективного  супроводу моніторингових досліджень.

Протягом року

4. Учителям-предметникам  Пилипів Л.Б.,Тюрдьо М.В., Федині  Г.Й., Мельник Б.Б.,Пилипів Л.Б., Чернявській О.М.,  Бучок А.Б., Чумало І.Б.,  класним керівникам  5-их, 9-их класів- Саландяк М.М., Куриляк Л.В., Ременяк Н.В., Садловській О.А..:

4.1. Забезпечити проведення моніторингу якості знань учнів  у визначені дати.

4.2.Здійснити оцінювання  контрольних робіт з відстеження  рівня навчальних досягнень учнів  відповідно до діючих «Критеріїв оцінювання рівня  навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту  України від 13.04.2011 №329 та інструктивно-методичних матеріалів щодо проведення моніторингу якості знань учнів 5-их, 9-их класів.

4.3. На основі отриманих результатів та аналітичних даних щодо моніторингу якості знань учнів 5-их, 9-их класів визначити напрямки корекційної роботи.

Протягом року

4.4. Розробляти систему  самоосвітньої діяльності учнів через впровадження інноваційних технологій  та дистанційного навчання, залучати учнів до складання і виконання самоосвітніх програм. Постійно відслідковувати вплив самоосвіти на рівень зростання навчальних досягнень учнів.

Протягом року

5. Учителю інформатики Підляській Г.В. розмістити наказ на офіційному вебсайті школи.

6. Контроль за виконанням даного наказу  залишаю за собою.

Директор опорного закладу             Матківський О.Ю.

З наказом ознайомлені:

Бучок А.Б.

Чумало І.Б.

Мельник Б.Б.

Ременяк Н.В.

Садловська О.А.

Саландяк М.М.

Підляська Г.В.

Федина Г.Й.

Пилипів Л.Б.

Куриляк Л.В.

Тюрдьо М.В.

Чернявська О.М.

 

Залишити коментар