Моніторинг якості знань

У категоріїЯкість освітньої діяльності
Автор Галина Федина

Опорний Великолюбінський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Н А К А З

10.10.2019 р.                                                                                                                               №

Про проведення моніторингу

якості знань учнів 5-их, 9-их класів

у 2019-2020 н.р.

 

Відповідно до Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року,  Проекту Концепції «Національної системи моніторингу якості освіти»,  керуючись   освітньою програмою опорного Великолюбінського закладу ЗСО І- ІІІ ступеня,ухваленою педагогічною радою  (протокол №12 від.30.08.2019 р.), з метою вивчення якості підготовки учнів

НАКАЗУЮ:

1.Провести моніторинг якості знань учнів 5-мх, 9-их  класів з української мови (диктант) , математики з 15 по 18 жовтня:

- 5-А, 5-Б, 9-А, 9-Б  класи – українська мова- 15.10.2019 р.,

- 5-А, 5-Б, 9-А, 9-Б  класи – математика – 16.10.2019 р.,

2. Призначити відповідальною за проведення та методичний супровід моніторингу якості знань учнів 5-их, 9-их класів з української мови та математики заступника директора з навчально-виховної роботи Федину Г.Й.

3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Федині Г.Й. :

3.1. Організувати проведення вищезазначених моніторингових відстежень відповідно до чинної нормативно-правової бази.

3.2. Забезпечити  доведення до учителів – предметників  інструктивно-методичних матеріалів щодо проведення моніторингу до 11.10 2019 р.

3.3. Забезпечити збір та узагальнення звітів про підсумки проведення моніторингових відстежень  рівня навчальних досягнень учнів з зазначених предметів у дводенний термін після проведення контрольних робіт відповідальній особі: з укр. мови –Пилипів Л.Б., Федині Г.Й.,Тюрдьо М.В.,Мельник Б.Б.,Чернявській О.М., з математики-  Чумало І.Б., Бучок А.Б.

3.4. Висвітлювати інформацію про перебіг моніторингу на сайті школи.

3.5. Провести аналіз результатів моніторингових досліджень та його обговорення на  нарадах при директору, засіданнях шкільних методичних об’єднань .

Жовтень

3.6. Спрямувати роботу  методичних об’єднань на  розробку моделей  відслідкування якості  освіти, корекційних програм    з метою  ефективного  супроводу моніторингових досліджень.

Протягом року

4. Учителям-предметникам  Пилипів Л.Б.,Тюрдьо М.В., Федині  Г.Й., Мельник Б.Б., Чернявській О.М.,

Бучок А.Б., Чумало І.Б., класним керівникам  5-их, 9-их класів- Саландяк М.М., Куриляк Л.В.. Ременяк Н.В., Садловській О.А.:

4.1. Забезпечити проведення моніторингу якості знань учнів  у визначені дати.

4.2.Здійснити оцінювання  контрольних робіт з відстеження  рівня навчальних досягнень учнів  відповідно до діючих «Критеріїв оцінювання рівня  навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту  України від 13.04.2011 №329 та інструктивно-методичних матеріалів щодо проведення моніторингу якості знань учнів 5-их, 9-их класів.

4.3. На основі отриманих результатів та аналітичних даних щодо моніторингу якості знань учнів 5-их, 9-их класів визначити напрямки корекційної роботи.

Протягом року

4.4. Розробляти систему  самоосвітньої діяльності учнів через впровадження інноваційних технологій  та дистанційного навчання, залучати учнів до складання і виконання самоосвітніх програм. Постійно відслідковувати вплив самоосвіти на рівень зростання навчальних досягнень учнів.

Протягом року

5. Учителю інформатики Підляській Г.В. розмістити наказ на офіційному веб-сайті школи.

6. Контроль за виконанням даного наказу  залишаю за собою.

Директор опорного закладу             Матківський О.Ю.

 

Залишити коментар