ІНФОРМАЦІЯ
про результати проведення ДПА випускників 2019 року
3 учнів проходило ЗНО з біології. 2 учнів написало на високий рівень (66,7%), 1 учень – на середній рівень (33,3%). 4 учнів склало ЗНО з англійської мови.2 учнів склало на високий рівень (50%), 2 – на середній рівень (50%). 2 учнів склало ЗНО з географії . 1 учень написав на достатній рівень (50%), 1 учень – на середній рівень (50%).
З метою відстеження стану навчально-виховного процесу у навчальному закладі за 2018-2019 н.р. у 5-их. 9-их, 11 му класах у вересні, грудні та травні проведено моніторинг якості знань з української мови, математики, історії. Інформація про результати моніторингу висвітлена на сайті навчального закладу.
У школі проведено конкурси «Бобер», «Кенгуру», «Соняшник».
Спортивні досягення. Перемога гандболісток школи (2005-2006 р.н.) в обласних змаганнях, які проходили в опорному Великолюбінському ЗЗСО І-ІІІ ступенів у листопаді 2018 р., І місце в обл. змаганнях із гандболу в Новояворівську (грудень), ІІІ місце в обласних змаганнях із гандболу в Новояворівську (жовтень).
Бобеляк Роман зайняв І місце в стрільбі з пневматичної гвинтівки на змаганнях серед шкіл Великолюбінської ОТГ. В обласних змаганнях з міні-футболу (грудень), де брали участь команди смт.Шкло, м.Городок, м.Пустомити, смт.Великий Любінь, м.Мостиська), 2 команди опорного закладу зайняли І та ІІ місце. У січні з міні-футболу відбувалися обласні змагання в с. Керниця. Команда учнів опорного закладу зайняла ІІ місце. У змаганнях з міні-футболу серед команд ОТГ (жовтень) команда футболістів зайняла І місце. У вересні футбольна команда закладу взяла участь у турнірі, присвяченому пам’яті видатного гравця Вадима Тищенка, і стала срібним призером.
Свідоцтва про базову загальну середню освіту особливого зразка отримало 5 учнів: Віщур Уляна, Гатала Олена, Навроцька Лілія (9-Б клас), Ременяк Вікторія. Тимчишин Марта (9-А клас). Свідоцтва про базову загальну середню освіту звичайного зразка отримало 48 учнів
Свідоцтва про повну загальну середню освіту звичайного зразка отримало 9 учнів.
Усіх учнів 1-8, 10-их класів переведено до наступного класу.
Значну допомогу вчителям у роботі з дітьми надавав практичний психолог. Методична допомога торкалась питань особливостей учнівської психології. З окремою категорією дітей проводилась систематична індивідуальна робота.
При складанні плану роботи школи на 2019-2020 навчальний рік враховано пропозиції та побажання педпрацівників школи.
На сьогоднішній день систематизовано роботу школи з навчально-виховного процесу та висвітлено її на створеному сайті школи. Поповнювати його будемо своїми здобутками і в цьому навчальному році.
Проблемним залишається питання забезпечення педагогів методичною літературою з викладання навчальних предметів, довідниковою та науково-популярною літературою для учнів. Бажає бути кращим стан забезпечення учнів шкільними підручниками.
У цьому навчальному році педколектив школи буде працювати над підвищенням рівня якості знань учнів.
Пріоритетними напрямками виховної роботи були: національно-патріотичний, правовий, духовно-моральний, екологічний, художньо-естетичний, родинно-сімейний. У роботі з учнями педколектив особливий акцент робив на виховання негативного ставлення до проявів алкоголізму, наркоманії, тютюнопаління, на формування в учнів потреби здорового способу життя. Значна робота проводилась з творчого розвитку особистості школяра, проводились тематичні, пісенні конкурси, конкурси читців поезії, виставки дитячих малюнків тощо.
Значних успіхів досягла співпраця батьків та школи. З участю батьків, гро-мадськості проводились загальношкільні заходи, підтримувались належні санітарно-гігієнічні умови для навчання учнів, проведено поточний ремонт усіх класних приміщень.
Тематика проведених батьківських зборів була спрямована на розвиток активної співпраці батьків, громадськості і школи, вплив сімейного, родинного середовища на формування особистості школяра.
Основними напрямками контрольно-аналітичної діяльності є:
– методична, практична допомога учителям;
– створення належних умов для навчання та виховання учнів;
– реалізація шкільної проблеми;
– допомога учителям в роботі з адаптації учнів 1-х, 5-их класів.
Значні позитивні кроки здійснено у фінансово-господарській діяльності школи:
– повністю відновлено спортзал закладу;
– проведено ремонт коридорів, санвузлів;
– бюджет використовується в межах запланованих асигнувань на заклад;
– премійовано всіх педпрацівників ;
– заклад у цілому підготовлено до нового навчального року.
У цілому річний план роботи опорного закладу на 2018-2019 навчальний рік виконано.