Відповідно до Державного стандарту початкової освіти, наказу Міністерства освіти і науки України № 813 від 13.07.2021р. « Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти» отримання даних, їх аналіз та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюються у процесі формувального оцінювання, метою якого є відстежування особистісного розвитку. Учителі початкових класів провели практичне заняття ” Інструменти формувального оцінювання”. Андрушко С.Р., Орлик І.І., Катаран Л.І., Лятошинська М.В., Топчій Ю.А. додають до оцінювальних суджень ще й мотивуючі фрази Учителі Романишин М.Я., Карчевська Г.П. практикують диференційовані завдання відповідно до можливостей учня, що дає можливість створювати індивідуальну траєкторію розвитку дитини. Орлик І.І., Катаран Л.І. , Топчій Ю.А., Дорош Я.М. заохочують учнів усними позитивними судженнями, використанням стікерів, наліпок, діаграм ” розвитку” та методики « зеленої ручки». Педагоги розробили картки індивідуального росту з різних предметів, які можна використовувати для спостережень за формуванням знань, умінь, навичок кожного учня . Вони прості у використанні ( паперові та електронні) та полегшують роботу педагогам при підсумковому оцінюванні.