Методичні об'єдання Навчання Учителям Школа молодого вчителя

Особливості оцінювання учнів початкових класів

Відповідно до  Державного стандарту початкової освіти, наказу Міністерства освіти  і науки України № 813 від 13.07.2021р. « Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання  учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти»  отримання  даних,  їх аналіз та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюються  у процесі формувального оцінювання, метою якого є відстежування особистісного розвитку.  Учителі початкових класів провели практичне заняття  ” Інструменти формувального оцінювання”.  Андрушко С.Р., Орлик І.І., Катаран Л.І., Лятошинська М.В., Топчій Ю.А. додають  до оцінювальних суджень ще й   мотивуючі фрази   Учителі Романишин М.Я., Карчевська Г.П. практикують  диференційовані завдання відповідно  до можливостей учня, що дає можливість створювати індивідуальну траєкторію розвитку дитини.  Орлик І.І.,  Катаран Л.І. , Топчій Ю.А., Дорош Я.М.  заохочують учнів усними позитивними  судженнями, використанням стікерів, наліпок, діаграм ” розвитку” та  методики « зеленої ручки».    Педагоги розробили картки індивідуального росту з  різних предметів, які можна використовувати для спостережень за формуванням  знань, умінь, навичок кожного учня . Вони прості у використанні                  ( паперові та електронні)  та полегшують роботу педагогам при   підсумковому оцінюванні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *