Опорний Великолюбінський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Н А КАЗ
06.12.2019 р. №
Про проведення моніторингу
якості знань учнів 11-го класу
у грудні 2019-2020 н.р.
Відповідно до Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Проекту Концепції «Національної системи моніторингу якості освіти», керуючись Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України №406 від 20.04.2018 р., з метою вивчення якості підготовки учнів 11 класу до державної підсумкової атестації (далі ДПА) та зовнішнього незалежного оцінювання (далі ЗНО), своєчасного та оперативного надання методичної допомоги педагогам з питань підготовки учнів до ДПА та ЗНО у 2020 році
НАКАЗУЮ:
1.Провести моніторинг якості знань учнів 11 класу з української мови , математики, історії України у формі зовнішнього незалежного оцінювання у наступні терміни:
з української мови – 10.12.2019р.;
з математики – 11.12.2019 р.
з історії України – 12.12.2019р.;
2. Призначити відповідальною за проведення та методичний супровід моніторингу якості знань учнів 11 класу з предметів заступника директора з навчально-виховної роботи Федину Г.Й.
3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Федині Г.Й. :
3.1. Організувати проведення вищезазначених моніторингових відстежень відповідно до чинної нормативно-правової бази.
3.2. Забезпечити доведення до учителів – предметників інструктивно-методичних матеріалів щодо проведення моніторингу до 09.12. 2019 р.
3.3. Забезпечити збір та узагальнення звітів про підсумки проведення моніторингових відстежень рівня навчальних досягнень учнів з зазначених предметів у дводенний термін після проведення контрольних робіт відповідальній особі: з укр. мови – Чернявській О.М., з математики- Гринач О.М., з історії України – Ременяк Н.В.
3.4. Висвітлювати інформацію про перебіг моніторингу на сайті школи.
3.5. Провести аналіз результатів моніторингових досліджень та його обговорення на нарадах при директору, засіданнях шкільних методичних об’єднань з навчальних предметів з метою визначення рівня готовності учнів до ДПА.
Січень
3.6. Спрямувати роботу методичних об’єднань на розробку моделей відслідкування якості освіти, корекційних програм з метою ефективного супроводу моніторингових досліджень.
Протягом року. 4. Учителям-предметникам Чернявській О.М., Гринач О.М., Ременяк Н.В. класному керівникові 11 класу Бублик Г.М..:
4.1. Забезпечити проведення моніторингу якості знань учнів 11 класів у визначені дати.
4.2.Здійснити оцінювання контрольних робіт з відстеження рівня навчальних досягнень учнів відповідно до діючих «Критеріїв оцінювання рівня навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011 №329 та інструктивно-методичних матеріалів щодо проведення моніторингу якості знань учнів 11 класів.
4.3. На основі отриманих результатів та аналітичних даних щодо моніторингу якості знань учнів 11 класу визначити напрямки корекційної роботи.
Протягом року
4.4. Розробляти систему самоосвітньої діяльності учнів через впровадження інноваційних технологій та дистанційного навчання, залучати учнів до складання і виконання самоосвітніх програм. Постійно відслідковувати вплив самоосвіти на рівень зростання навчальних досягнень учнів.
Протягом року
5. Учителю інформатики Підляській Г.В. розмістити наказ на офіційному веб-сайті школи.
6. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор опорного закладу Матківський О.Ю.
З наказом ознайомлені:
Гринач О.М.
Ременяк Н.В.
Бублик Г.М.
Підляська Г.В.
Федина Г.Й.
Чернявська О.М.