Без категорії

«5-й клас – від адаптації до успіху!» Корекційно-розвивальна програма адаптаційних зустрічей для п`ятикласників « Я- П’ЯТИКЛАСНИК! НОВАЧОК В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ! »

1-ий день

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В ШКОЛІ.
«БУЛІНГ. ЙОГО ВИДИ, ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИ»


Мета: Розширити знання дітей про їхні особисті права; дати розуміння, що необхідно не лише знати свої права, але й сумлінно виконувати свої обов’язки та й дотримуватися  правил поведінки в школі; виховувати повагу до вчителів, однолітків та людей, що є старшими за віком.

Цілі:  сформувати  правила поведінки у школі чи на уроці;  сформувати розуміння наслідків за булінг у школі.

– Перегляд відео та обговорення
– Бесіда з поліцейським про наслідки поганої поведінки
– Робота над проектом: « Правила поведінки в школі»

Учні переглянули відео про булінг. Прослухали виступ старшого інспектора ювінальної превенції Городоцького ВП Яворівського ВП ГУНП у Львівській області майора поліції Мазура Романа Тадейовича, де дізналися про те, що таке «булінг», його види, причини та наслідки. Обговорили питання про те, які штрафи та запобіжні заходи проводяться у школі щодо недотримання правил поведінки. Діти зрозуміли, які правила необхідно виконувати та як себе вести у різних життєвих ситуаціях. Куди саме звертатися при насильстві чи булінгу у школі.

 

Учні 5-А та 5-Б класу самі створили свої правила поведінки у школі та проголосували за них.

 

Організація та проведення заходу:

класний керівник 5-А класу Саландяк Мар’яна Мирославівна

класний керівник 5-Б класу Галківська Лілія Володимирівна

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *