Які типи контенту існують? Що таке реклама? З якою метою вона створюється? Які емоції, враження, наслідки викликає?
Саме на ці та інші запитання відповідали учні на уроці медіаграмотності у 8-А класі. Сьогодні вкрай важливо уміти відфільтровувати інформацію, критично мислити, орієнтуватися в медіапросторі. Підсумком заняття було створення та аналіз учнями власного рекламного продукту – плакату «Безпека на дорозі – це життя!»
А семикласники в ігровій формі визначали, як працює соціальна реклама. Вони виготовили лепбук «Дорога і Я».
Теми уроків з курсу «Медіаграмотність» були актуальними для учнів, адже 11 – 16 листопада 2019 року в Україні проходив Тиждень безпеки дорожнього руху.
Майя Іванів