Опорний Великолюбінський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Н А К А З
10.10.2019 р. №
Про проведення моніторингу
якості знань учнів 5-их, 9-их класів
у 2019-2020 н.р.
Відповідно до Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Проекту Концепції «Національної системи моніторингу якості освіти», керуючись освітньою програмою опорного Великолюбінського закладу ЗСО І- ІІІ ступеня,ухваленою педагогічною радою (протокол №12 від.30.08.2019 р.), з метою вивчення якості підготовки учнів
НАКАЗУЮ:
1.Провести моніторинг якості знань учнів 5-мх, 9-их класів з української мови (диктант) , математики з 15 по 18 жовтня:
– 5-А, 5-Б, 9-А, 9-Б класи – українська мова- 15.10.2019 р.,
– 5-А, 5-Б, 9-А, 9-Б класи – математика – 16.10.2019 р.,
2. Призначити відповідальною за проведення та методичний супровід моніторингу якості знань учнів 5-их, 9-их класів з української мови та математики заступника директора з навчально-виховної роботи Федину Г.Й.
3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Федині Г.Й. :
3.1. Організувати проведення вищезазначених моніторингових відстежень відповідно до чинної нормативно-правової бази.
3.2. Забезпечити доведення до учителів – предметників інструктивно-методичних матеріалів щодо проведення моніторингу до 11.10 2019 р.
3.3. Забезпечити збір та узагальнення звітів про підсумки проведення моніторингових відстежень рівня навчальних досягнень учнів з зазначених предметів у дводенний термін після проведення контрольних робіт відповідальній особі: з укр. мови –Пилипів Л.Б., Федині Г.Й.,Тюрдьо М.В.,Мельник Б.Б.,Чернявській О.М., з математики- Чумало І.Б., Бучок А.Б.
3.4. Висвітлювати інформацію про перебіг моніторингу на сайті школи.
3.5. Провести аналіз результатів моніторингових досліджень та його обговорення на нарадах при директору, засіданнях шкільних методичних об’єднань .
Жовтень
3.6. Спрямувати роботу методичних об’єднань на розробку моделей відслідкування якості освіти, корекційних програм з метою ефективного супроводу моніторингових досліджень.
Протягом року
4. Учителям-предметникам Пилипів Л.Б.,Тюрдьо М.В., Федині Г.Й., Мельник Б.Б., Чернявській О.М.,
Бучок А.Б., Чумало І.Б., класним керівникам 5-их, 9-их класів- Саландяк М.М., Куриляк Л.В.. Ременяк Н.В., Садловській О.А.:
4.1. Забезпечити проведення моніторингу якості знань учнів у визначені дати.
4.2.Здійснити оцінювання контрольних робіт з відстеження рівня навчальних досягнень учнів відповідно до діючих «Критеріїв оцінювання рівня навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011 №329 та інструктивно-методичних матеріалів щодо проведення моніторингу якості знань учнів 5-их, 9-их класів.
4.3. На основі отриманих результатів та аналітичних даних щодо моніторингу якості знань учнів 5-их, 9-их класів визначити напрямки корекційної роботи.
Протягом року
4.4. Розробляти систему самоосвітньої діяльності учнів через впровадження інноваційних технологій та дистанційного навчання, залучати учнів до складання і виконання самоосвітніх програм. Постійно відслідковувати вплив самоосвіти на рівень зростання навчальних досягнень учнів.
Протягом року
5. Учителю інформатики Підляській Г.В. розмістити наказ на офіційному веб-сайті школи.
6. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор опорного закладу Матківський О.Ю.