- виховувати особистість – патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної європейської цивілізації, підготовлений до життя і чітко орієнтується в сучасних реаліях;
- виховання особистості демократичного світогляду й культури, яка не порушує прав і свобод людини, з повагою ставиться до традицій, культури народів світу;
- забезпечувати умови для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів;
- виховувати покоління, яке здатне навчатися впродовж життя;
- створювати і розвивати цінності громадянського суспільства;
- формувати в учнів національну свідомість, людську гідність;
- виховувати в учнів свідоме ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формувати гігієнічні навички і засади здорового способу життя, збереження й зміцнення їхнього фізичного та психічного здоров’я;
- розвивати в дітей творчі здібності, підтримувати обдарованих;
- формувати в учнів психологічні знання, уміння, навички, соціальну компетентність й уміння реалізувати себе як особистість тією мірою, якою людина зуміє протягом свого життя зберегти і розвивати дану їй від природи унікальність;
- виховувати чуйність до розмаїтості. Досягнення здатності до емпатії, до розуміння переживань, стану й інтересів інших, здатності до доброзичливого сприйняття переваг і недоліків інших осіб;
- формувати створення і підтримку стосунків доброзичливості, психологічної комфортності, довіри і зацікавленості в пізнанні себе й одне одного.