Методична робота

У категоріїМетодична робота
Автор Галина Федина

Аналіз роботи опорного закладу за 2018-2019 навчальний рік

Методична робота

В опорному Великолюбінському ЗЗСО І-ІІІ ступенів діє налагоджена система методичної роботи. Педколектив у 2018-2019 н.р. працював над науково-методичною проблемою «Упровадження інноваційних методів роботи в навчально-виховний процес», яку реалізуємо  2-й рік. Час диктує все нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, під час проведення уроків упевнено застосовувати інформаційно-комунікаційні технології, що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, значно підвищувати ефективність уроку та поліпшувати якість знань учнів. У 2018 році всі педагоги навчального закладу  пройшли  тематичні курси «Застосування інтерактивного програмно-технологічного навчального комплексу  SMART Board у навчальному процесі». Кожна кафедра забезпечена ноутбуком.   Проте ще не всі вчителі вміють ефективно використовувати ІКТ у своїй педагогічній діяльності. Тому ще є над чим працювати в цьому напрямку.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають  вищу кваліфікаційну категорію, учителі-методисти. Вони є керівниками методичних об’єднань, які діють при опорному Великолюбінському ЗЗСО І-ІІІ ступенів ,  а також наставниками молодих учителів: Гриньків Д.І. надає методичну допомогу учителю англійської мови Саландяк М.М., учителю польської мови Куриляк Л.В., Ільчишин І.С.-  учителю англійської мови Дейнеці Ю.М., Підляська Г.В. – учителю інформатики Підляській К.П., Садловська О.А. – учителю біології Стахів Х.С.

У 2018-2019 навчальному році атестувалося 14 працівників опорного закладу.  За результатами атестації в навчальному закладі  видано наказ №54 від 20.03.2019 р.. Учителю історії Іванів М.Т .присвоєно  педагогічне звання «старший учитель». Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»   соціальному педагогу Шевчук К.В., учителю зарубіжної літератури Бірченської ЗОШ Ольшанецькій І.В. Мельник М.П.,учителю хімії, Бублик Г.М., учителю географії, підтверджено категорію «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії», підтверджено педагогічне звання «старший учитель», Кузьмин Я.З., учителю англійської мови , Яремчук З.Т., учителю трудового навчання, Труш О.З., учителю початкових класів Бірченської ЗОШ,  підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст І кваліфікаційної категорії». Педагогу-організатору  Стахів Х.С., учителю інформатики Підляській К.П., учителю англійської мови Саландяк М.М. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії».

Педагоги навчального закладу активно залучаються до роботи в обласних  семінарах,  науково-практичних конференціях.  У рамках проекту професійного розвитку педагогів опорних шкіл у квітні відбулася зустріч заступників директорів опорних шкіл Львівщини з навчально-виховної роботи в опорному закладі “Рудківська СЗШ І-ІІІ ступенів імені Володимира Жеребного”. Керівник проекту Сислюк І.П. запропонувала учасникам новий формат вдосконалення педагогічної майстерності, а саме взаємообмін досвідом.Узяла участь у проекті  заступник директора школи з навчально-виховної роботи Федина Г.Й. 7 травня  2019 р. заступник директора з навчально-виховної роботи Федина Г.Й. взяла участь у семінарі-практикумі з елементами тренінгу «Впровадження наскрізних змістових ліній в освітній процес» для заступників директорів опорних закладів Львівщини, який відбувся в Янівському опорному закладі.

Беруть участь учителі закладу і в конкурсах.Серед переможців ХVIII радіодиктанту національної єдності – педагоги  опорного Великолюбінського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Мельник Б.Б., Тюрдьо М.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Федина Г.Й.  ХVIII радіодиктант національної єдності написали 32779 людей, з них без помилок – 311.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на належному рівні. Адже найкращий критерій оцінки професійної компетентності педагога – це досягнення дітей в опануванні його предмета.

У закладі  діє інклюзивна освіта.Уже  восьмий  рік  поспіль у нашій школі навчається Неволько Ангеліна – дитина з особливими потребами.     Першого грудня 2018 року в опорному   Великолюбінському ЗЗСО І-ІІІ ступенів відбувся круглий  стіл за участю батьків  Ангеліни, асистента вчителя,  класного керівника, учителів-предметників на   тему «Інклюзивна освіта- перспектива нова, хоч різні  можливості- рівні права». У школі діє психолого-педагогічний консиліум, до складу якого відповідно до наказу керівника ЗЗСО входять учителі-предметники,які навчають Ангеліну, батьки дівчинки, психолог, асистент учителя,  соціальний педагог, заступник директора з навчально-виховної роботи Федина Г.Й.  Стало очевидним, що спільна робота педагогів і батьків є особливим інструментом, що дозволяє підбирати оптимальний варіант роботи з Ангеліною.

Керівництво закладом здійснює директор, але основним колегіальним органом управління загальноосвітнім навчальним закладом є педагогічна рада, повноваження якої визначається  Положенням про загальноосвітній навчальний заклад. До сьогоднішнього дня протягом навчального року проведено тринадцять  засідань педагогічної ради. У лютому 2019 року на педагогічній раді учителі, які атестувалися в 2018-2019 н.р.,презентували педагогічній спільноті свій досвід роботи. Наради при директорові проводилися щомісяця.

Педагоги при потребі отримували методичні консультації, поради щодо планування навчально-виховної роботи, ведення шкільної документації,, проведення індивідуальної та групової навчальної роботи з учнями, роботи міжшкільних методичних об’єднань. Значну допомогу вчителям у роботі з дітьми надавав практичний психолог. Методична допомога торкалась питань особливостей учнівської психології. З окремою категорією дітей  проводилась систематична індивідуальна робота.

Залишити коментар